LOADING ...

Bloodline

- Tyga (2015)
Play 32kbps
Auto next

It can be slow sometimes when you listen to the music due to the server's limited bandwidth. When the page or player loads too long, refresh it.


You are listening to the song Bloodline by Tyga, in album The Gold Album: 18th Dynasty. The highest quality of audio that you can download is flac . Also, you can play quality at 32kbps, view lyrics and watch more videos related to this song.

Album: The Gold Album: 18th Dynasty.
  1. Pleazer - Boosie Badazz
  2. Spitfire - Tyga
  3. Muh Fucka - A.E
  4. Shaka Zulu - Tyga
  5. God Talk - Tyga
  6. Hard For You - Tyga
  7. Down For A Min - Tyga
  8. Pure Luxury - Tyga
  9. Wham - Tyga
  10. Hollywood Niggaz - Tyga
  11. 4 My Dawgs - Lil Wayne
  12. Bloodline - Tyga
Download
Note : You need points to download songs. 32kbps is free.
You need to login first to get free points daily or buy points.
Follow me on Facebook to get coupons and updates.

Lyrics

[Pre-Hook:]
Have not betrayed your ideals
Your ideals betrayed you
Your eyes will not close
What are you gonna do?

[Hook:]
Why blood wanna take mine?
Tell cuz won't take mine
I'm just tryna make way for my bloodline
Gotta make a way for my bloodline
So make way, nigga, in due time
Paid dues and I'm due mine
Tryna make way for my bloodline
Stained blood through my bloodline
So why cuz wanna take mine?
Why blood wanna take mine?
Tryna make way for my bloodline
Gotta make a way for my bloodline
So make way, nigga, in due time
Paid dues and I'm due mine
Tryna make way for my bloodline
Stained blood through my bloodline.

[Verse 1:]
They said it's racist, black on black faces
Can't portray a nigga when you're called it daily
Days I've dreamt, defeated diplomatic immunity
Ain't shit safe, livin' in a gated community
I put miles on this hooptie, my heroine's tookie
Never seen real life like a gangster movie
Though we kept that Uzi, black gators, we're movin'
Like pharaohs in tombs, bitch, I'm back in tune, bitch
Black out the room, we birthed into this
Who is this new nigga? Who is the proven?
Hundred percent real, no silicone music
I don't do it for you niggas, I just do it to do it
Years ago I swear I was Prince Zamunda
Now I'm King T Ruler
Never know when you're winnin' 'til you start losin'
Can't lose it.

[Pre-Hook:]
Have not betrayed your ideals
Your ideals betrayed you
Your eyes will not close
What are you gonna do?

[Hook:]
Why cuz wanna take mine?
Why blood wanna take mine?
I'm just tryna make way for my bloodline
Gotta make a way for my bloodline
So make way, nigga, in due time
Paid dues and I'm due mine
Tryna make way for my bloodline
Stained blood through my bloodline
Why blood wanna take mine?
Tell cuz won't take mine
Tryna make way for my bloodline
Gotta make a way for my bloodline
So make way, nigga, in due time
Paid dues and I'm due mine
Tryna make way for my bloodline
Stained blood through my bloodline
(What are you gonna do?)

[Verse 2:]
I'm King Ramses of my era
Pacin' everlastin' love, couldn't take me this far
But still my heart racin' to new life and past relations
I'm on deck, Last King, standin' formation
Take a look at your life 'fore you judge mine
Middle finger high, fuck a peace sign
Please give me somethin' to write about, it's been too long
23 years behind bars, no father, shoulder to lean on
No love lost, just cold found
I just... wanna see wealth and my family smile
Wanna pass a better generation down
Cosigned since a child, let him make his way down
A man who they praise now, gon' kneel down, say a prayer loud
I'm here, niggas actin' like I had invitations
Like a nigga just slept, woke up in a mansion and shit
Like a nigga in the club all night dancin' and shit
Like the Jamie Foxx Show, bitches actin' fancy and shit
Shit... if I could I would, my nigga
Right now I'm just focused, livin' good, my nigga
All that shit on TV lookin' good, my nigga
Shit, you doin' your thing, as you should, my nigga
As you should, my nigga.

[Outro:]
Keep doin' your thing
I see you
Just take it day by day
Can't take this shit when you leave
Only thing you leave behind is your bloodline
Keep doin' your thing, my nigga
As you should, my nigga
As you should, my nigga.

"Bloodline" Videos

Tyga - Bloodline (Audio)
Tyga - Bloodline (Audio)
Tyga - Bloodline (The Gold Album) [Official Audio]
Tyga - Bloodline (The Gold Album) [Official Audio]
Bloodline
Bloodline
Tyga - Pure Luxury (Audio)
Tyga - Pure Luxury (Audio)
Tyga - Wham (Audio)
Tyga - Wham (Audio)
Tyga   Bloodline Audio
Tyga Bloodline Audio
Tyga - Pleazer (Audio) ft. Boosie Badazz
Tyga - Pleazer (Audio) ft. Boosie Badazz
Tyga - Bloodline (Audio)
Tyga - Bloodline (Audio)
Pleazer (feat. Boosie Badazz)
Pleazer (feat. Boosie Badazz)
Tyga - God Talk (Audio)
Tyga - God Talk (Audio)
B.o.B - HeadBand ft. 2 Chainz [Official Video]
B.o.B - HeadBand ft. 2 Chainz [Official Video]
Tyga - Hard For You (Audio)
Tyga - Hard For You (Audio)
Tyga - Muh Fucka (Audio) ft. æ
Tyga - Muh Fucka (Audio) ft. æ
Tyga  - Bloodline (REMIX)
Tyga - Bloodline (REMIX)
Pure Luxury
Pure Luxury
Tyga - The Gold Album (Full Album)
Tyga - The Gold Album (Full Album)
Tyga - Wham (The Gold Album) [Official Audio]
Tyga - Wham (The Gold Album) [Official Audio]
Tyga - Down For A Min (Audio)
Tyga - Down For A Min (Audio)
TYga -Bloodline Explicit( audio)
TYga -Bloodline Explicit( audio)

Other songs of Tyga

Tyga

U Cry flac

Tyga. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Tyga. Album: Kyoto.
Tyga

Boss Up 320kbps

Tyga. 2018. Vietnamese Pop - Rock. Writer: v.a. Album: RNB MANIA: I Love Music vol.2 part.1.
Tyga

1 Of 1 flac

Tyga. 2017. English Rap - HipHop. Writer: Tyga. Album: Bitch I'm The Shit 2.
Tyga

Ducati flac

Tyga. 2017. English Rap - HipHop. Album: Bitch I'm The Shit 2.
Tyga

Teterboro Flow flac

Tyga. 2017. English Rap - HipHop. Writer: Tyga. Album: Bitch I'm The Shit 2.
Tyga

Playboy flac

Tyga. 2017. English Rap - HipHop. Writer: Tyga;Vince Staples. Album: Bitch I'm The Shit 2.
Tyga

Run It Back flac

Tyga. 2017. English Rap - HipHop. Writer: Tyga;Young Thug. Album: Bitch I'm The Shit 2.
Tyga

Eyes Closed flac

Tyga. 2017. English Rap - HipHop. Writer: Tyga. Album: Bitch I'm The Shit 2.
Tyga

Gone Too Far flac

Tyga. 2017. English Rap - HipHop. Writer: Tyga. Album: Bitch I'm The Shit 2.
Tyga

Chandeliers flac

Tyga. 2017. English Rap - HipHop. Writer: Tyga. Album: Bitch I'm The Shit 2.
Tyga

Cash Splash NASA flac

Tyga. 2017. English Rap - HipHop. Writer: Tyga. Album: Bitch I'm The Shit 2.
Tyga

Dope'd Up m4a

Tyga. 2016. English Rap - HipHop. Album: Rawwest Alive.
Tyga

I $mile, I Cry m4a

Tyga. 2016. English Rap - HipHop. Album: Rawwest Alive.
Tyga

Happy Birthday m4a

Tyga. 2016. English Rap - HipHop. Album: Rawwest Alive.
Tyga

4Life m4a

Tyga. 2016. English Rap - HipHop. Album: Rawwest Alive.
Tyga

ervin Dat Raww m4a

Tyga. 2016. English Rap - HipHop. Album: Rawwest Alive.
Tyga

10 Million $ Mortgage m4a

Tyga. 2016. English Rap - HipHop. Album: Rawwest Alive.
Tyga

Juicy m4a

Tyga. 2016. English Rap - HipHop. Album: Rawwest Alive.
Tyga

KnoUrSelf m4a

Tyga. 2016. English Rap - HipHop. Album: Rawwest Alive.
Tyga

The Feelin m4a

Tyga. 2016. English Rap - HipHop. Album: Rawwest Alive.
Lil Pump

Drop Out flac

Lil Pump. 2019. English Rap - HipHop. Writer: Lil Pump. Album: Harverd Dropout.
Lil Pump

Be Like Me flac

Lil Pump. 2019. English Rap - HipHop. Album: Harverd Dropout.
Drake

In My Feelings flac

Drake. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Drake. Album: Scorpion.
Post Malone

Psycho flac

Post Malone. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Louis Bell;Ty Dolla $ign;Post Malone.
Bad Bunny

I Like It flac

Bad Bunny. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Cardi B;Bad Bunny;J Balvin. Album: Invasion Of Privacy.
Lil Pump

Esskeetit flac

Lil Pump. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Lil Pump.
XXXTENTACION

Changes flac

XXXTENTACION. 2018. English Rap - HipHop. Writer: PnB Rock;John Cunningham;XXXTENTACION.
Drake

Walk It Talk It flac

Drake. 2018. English Rap - HipHop. Album: Culture II.
Post Malone

Wow flac

Post Malone. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Frank Dukes;Billy Walsh;Louis Bell;Post Malone.
Bruno Mars

Please Me flac

Bruno Mars. 2019. English Rap - HipHop. Writer: J. White Did It;DJ White Shadow;Philip Lawrence;Bruno Mars;Cardi B.
XXXTENTACION

Moonlight flac

XXXTENTACION. 2018. English Rap - HipHop. Writer: David Kutch;Robert Soukiasyan;John Cunningham;XXXTENTACION.
Post Malone

Stay flac

Post Malone. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Louis Bell;​Watt;Post Malone. Album: Beerbongs & Bentleys.
XXXTENTACION

Numb flac

XXXTENTACION. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Oren Yoel;Robert Soukiasyan;John Cunningham;XXXTENTACION.
Bazzi

I Don't Even Know You Anymore flac

Bazzi. 2019. English Rap - HipHop. Writer: Kevin White;Mike Woods;Zac;Finatik;Joe Khajadourian;Alex Schwartz;Lil Wayne;Bazzi;Netsky.
XXXTENTACION

Sad flac

XXXTENTACION. 2018. English Rap - HipHop. Writer: John Cunningham;XXXTENTACION.
Bruno Mars

Wake Up In The Sky flac

Bruno Mars. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Gucci Mane;Bruno Mars;Kodak Black.
Eminem

Kamikaze flac

Eminem. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Tim Suby;Eminem. Album: Kamikaze.
XXXTENTACION

Hope flac

XXXTENTACION. 2018. English Rap - HipHop. Writer: John Cunningham;XXXTENTACION.
Drake

Going Bad flac

Drake. 2018. English Rap - HipHop. Writer: Meek Mill;Drake. Album: Championships.
21 Savage

A Lot flac

21 Savage. 2018. English Rap - HipHop. Writer: DJ Dahi;J. Cole;21 Savage. Album: I Am > I Was (Deluxe Edition).